Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2007 14:25 - Machine Head - Imperium
Автор: seth Категория: Музика   
Прочетен: 1483 Коментари: 3 Гласове:
0



Hear me now
Bearing down upon a path we choose
Chosen from the start living different rules
Existence something to cherish true
Will not succumb to doubts that I hold onto
Release the fear of my pain
In so much pain
Give me the will to fight
Every obstacle that I have inside
Release MY fear and

Hear me now
Words I vow
No fucking regrets

Fuck these chains
No god damn slave
I will be different

I"ll stand here defiantly
My middle finger raised
Fuck your prejudice

All my life
Always I"ve felt alone
Conditioned to believe that I"m always wrong
Only truth will help to set me free
My every weakness I must turn into strength
Every rage, every tear
Hate in so much hate
Never that pain will bind me
Ask of myself if I"ve the will to unwind
Every rage and tear

Hear me now
Words I vow
No fucking regrets

Fuck these chains
No god damn slave
I will be different

I"ll stand here defiantly
My middle finger raised
Fuck your prejudice

Carved upon my stone
I will go on
Patience, belief
Love will ascend

Just listen to it
Voice so true inside calling
To pick you up and march you on
Keep from falling
Let go your sorrow
Sun will shine, this I promise
Rising tommorow
Rising

Hear me now
I"m taking back the control
Of my
Life from societies hold
I vow
No more will I be a slave
Rise to
Challenge the whole human race

My spirit you cannot break

And we wont lose



Тагове:   head,   Machine,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - SaTaNaTa_F
12.02.2007 15:46
A We TaQ PeSnI4Ka MnOyYy QkA We!BaXtI PeSeNtA!AkO ImA FeNoVe Na MeTaLa Da Me NaMeRqT V SkYpE iloveyouwe 4aKaM
цитирай
2. анонимен - Otka4en
24.02.2007 11:05
klipa go biva gore dolo ,no pesenta i grupata sa gola voda...
цитирай
3. анонимен - rob flynn
25.02.2007 16:13
Rob Flynn e klasik. Tova e vtoroto mi nai-liubimo parche na Machine Head.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: seth
Категория: Други
Прочетен: 627952
Постинги: 280
Коментари: 272
Гласове: 4833
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Официалният блог на Pilcho
2. Сайтът на Flower
3. За всекидневно кликане!
4. Сайтът на Лили
5. Радио S
6. Сайтът на Джоуди
7. Погребения
8. Некролози
9. Как ще умреш? Разбери веднага :)
10. Разкопай гробовете и спечели!:) Игра:)
11. Давут Гюлоглу
12. Библията
13. Футболните прогнози, които се сбъдват
14. Борат Сагдиев
15. Delikanli
16. Сайтът на Тони - изключително отзивчив футболен колекционер, който може да намери всеки мач, който е предаван по телевизията.
17. Блогът за автентична поезия
18. ЗАЯВЛЕНИЕ
19. КЛИКНИ ТУК!
20. Бруталната зона
21. Кликни тук и се регистрирай!
22. Африка на живо
23. Радио ПРАС! - само нови неща
24. Пилчова гора
25. Кога ще умреш? Разбери веднага!
26. Порталът на мъртвите германски актьори
27. Имате погребение, панахида, помен в Благоевград? Не сте от там? Изморени сте от път и скръб? Не се тормозете! В самите гробища има хотел! "Пилевски" - хотелът във вечността! Тренировка за отвъдното!