Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2011 14:28 - Пресни бисери от тазгодишните матури
Автор: seth Категория: Забавление   
Прочетен: 3594 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 11.07.2011 14:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тазгодишните зрелостници се "упражняваха" върху произведение на Атанас Далчев.

Пред мен е книгата разтворена
и денем, и нощя;
все сам, аз не познавам хората,
не зная и света.

Прилитат и отлитат птиците,
изгрява ден, залязва ден:
аз дните си като странщците
прелиствам уморен.

Години да четеш за чуждия
живот на някой чужд,
а твоят, никому ненужен,
да мине глух и пуст.

До мене ти не стигна никога,
о, зов на любовта,
и аз изгубих зарад книгите
живота и света.


Ето резултатите:

Книгите са прозорец към света, но не са врата.

Който попадне в затвора, трябва да го затворят в килия, пълна с книги, та да чете и да разбере какво е нещастието.

Далчев не трябва да се оплаква така, а да види как да излезе от депресията - с писане и четене явно не става.

Вместо да лежа с книга и да чета и така да минават дните и нощите ми, предпочитам да се събудя в леглото с любимата, да извършим някакви действия от реалния живот и да съм спокоен, че животът ми не е минал напразно.

Книгата е нещо много хубаво, носи знания за света, за нещата, които ни заобикалят, но стихотворението ни показва, че от много четене човек може да се пристрасти, да наруши душевното си спокойствие и да влезе в психиатрия. Затова аз избирам да живея.

Чудя се кой си купува днес книги в тази криза. Хората си дават основно парите за хероин - както млади, така и стари.

Далчев е много нещастен. От четене е нямал време да има любима, да се ожени, да създаде семейство и деца. Не е късно да се вземе в ръце и да оправи живота си, не да се оплаква.

В модерните времена, в които живеем, аз не познавам хора, които четат книги, но бих се зарадвал да се срещна с такъв, който чете.

Благодаря на Кирил и Методий, че са създали азбуката, за да мога днес да чета книги.




Гласувай:
11



Спечели и ти от своя блог!
1. kite333 - ужас
12.07.2011 08:25
ужас
цитирай
2. yotovava - :)))))))))))))))))))))
12.07.2011 08:25
Малиии, миналатаседмица дадох 70 лв за книги - колко ли наркомани ще ме набият :))))))))))))))
Поздрави и хубав ден.
Валя
цитирай
3. mileidi46 - :):):)
12.07.2011 21:29
Ami taka de..Toq Del4ev da vzeme i da s psuznae..nai-malkoto da se registria v klub za zapoznanstva..da si re6i problema!!
Stiga se e oplakval!!:))))))))
цитирай
4. анонимен - :)
13.07.2011 19:53
че парви са децата!!! Може ли такова нещо..."и аз изгубих зарад книгите
живота и света." Как може точно това да им дадат и после децата били виновни, че не четат книги. Ако от мен зависеше...никога, ама точно никога не бих искала днешните деца да правят анализ на това стихотворение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: seth
Категория: Други
Прочетен: 628071
Постинги: 280
Коментари: 272
Гласове: 4833
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Официалният блог на Pilcho
2. Сайтът на Flower
3. За всекидневно кликане!
4. Сайтът на Лили
5. Радио S
6. Сайтът на Джоуди
7. Погребения
8. Некролози
9. Как ще умреш? Разбери веднага :)
10. Разкопай гробовете и спечели!:) Игра:)
11. Давут Гюлоглу
12. Библията
13. Футболните прогнози, които се сбъдват
14. Борат Сагдиев
15. Delikanli
16. Сайтът на Тони - изключително отзивчив футболен колекционер, който може да намери всеки мач, който е предаван по телевизията.
17. Блогът за автентична поезия
18. ЗАЯВЛЕНИЕ
19. КЛИКНИ ТУК!
20. Бруталната зона
21. Кликни тук и се регистрирай!
22. Африка на живо
23. Радио ПРАС! - само нови неща
24. Пилчова гора
25. Кога ще умреш? Разбери веднага!
26. Порталът на мъртвите германски актьори
27. Имате погребение, панахида, помен в Благоевград? Не сте от там? Изморени сте от път и скръб? Не се тормозете! В самите гробища има хотел! "Пилевски" - хотелът във вечността! Тренировка за отвъдното!